مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-21حوادث

اجرای طرح رعد 3 در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای سومین مرحله طرح رعد با انهدام 26 باند سازمان یافته جرائم و دستگیری 690 نفر متهم در اجرای این طرح خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای سومین مرحله طرح رعد با انهدام 26 باند سازمان یافته جرائم و دستگیری 690 نفر متهم در اجرای این طرح خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز چهارشنبه 31 خرداد در جمع اصحاب رسانه از اجرای سومین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

وی همچنین از دستگیری تعداد 690 متهم و سارق مسلح و کشف بیش از 850 میلیارد ریال اموال سرقتی و تحویل تعدادی از اموال مسروقه از جمله وسائط نقلیه و گوشی تلفن همراه و قطعات خودرو سرقتی به مال باختگان خبر داد اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده بیش از 85 میلیارد تومان در این طرح بوده است فرمانده انتظامی با اشاره به شناسایی و کشف 40 دستگاه خودرو سند نمره غیر قانونی در راستای اجرای این طرح توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی افزود: رضایت مندی مردم از اجرای این طرح توسط پلیس استان بسیار ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح رعد 3 در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح رعد 3 در سیستان و بلوچستان