مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-18ورزشي

کودکان روزی چند ساعت دوچرخه سواری کنند؟


یک مربی پیشکسوت دوچرخه سواری به والدین توصیه کرد، اجازه ندهند کودکانشان بیشتر از روزی یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم داشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند.

- ایسنا/کرمانشاه یک مربی پیشکسوت دوچرخه سواری به والدین توصیه کرد، اجازه ندهند کودکانشان بیشتر از روزی یک ساعت دوچرخه سواری مستمر و مداوم داشته باشند، چرا که در رشد آنها اختلال ایجاد می کند.

افشین قبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مزایای دوچرخه سواری برای کودکان، اظهار کرد: دوچرخه سواری از جمله رشته های ورزشی است که هیچ محدودیت سنی برای فعالیت در آن وجود ندارد.

وی افزود: از زمانی که یک کودک شروع به راه رفتن می کند، تا زمانی که پیر می شود، با رعایت برخی اصول می تواند دوچرخه سواری کند.

این مربی دوچرخه سواری با بیان اینکه یکی از مهمترین نکات برای دوچرخه سواری کودکان خرید دوچرخه متناسب با سن و قد آنهاست، اظهار کرد: والدین باید توجه داشته باشند دوچرخه ای که برای کودکانشان خریداری می کنند، سبک باشد، تا فشار زیادی به کودک وارد نشود.

وی تاکید کرد: اگر دوچرخه کودک سنگین باشد، کنترل کردن آن برایش سخت خواهد بود، بیشتر زمین می خورد و پاهایش آسیب خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان روزی چند ساعت دوچرخه سواری کنند؟

کودکان روزی چند ساعت دوچرخه سواری کنند؟