مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-07سياسي

شهید ذورقی همواره دانشجویی ممتاز بود/ جزوه های درسی را من برایش می نوشتم


همسر هشتمین شهید مدافع حرم استان گلستان با بیان اینکه «شهید ذورقی» از دانشجویان ممتاز دانشگاه بود، گفت: ایشان همواره به موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» اعتقاد قلبی داشت.

- ایسنا/گلستان همسر هشتمین شهید مدافع حرم استان گلستان با بیان اینکه شهید ذورقی از دانشجویان ممتاز دانشگاه بود، گفت: ایشان همواره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اعتقاد قلبی داشت.

اشرف کاشانی ظهر چهارشنبه 17 خردادماه 1402 در آیین نام گذاری سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان به نام شهید مدافع حرم افشین ذورقی ، اظهار کرد: مسأله حجاب به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های شهید ذورقی بود که عمل به سفارشات دین اسلام و حرکت در مسیر فکری حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) را از الزامات می دانست.

وی با اشاره به برخی ویژگی های اخلاقی و اعتقادی شهید ذورقی و تحصیل در دانشگاه در کنار مأموریت های حساس کاری در مناطق سراوان و سایر مناطق کشور، ادامه داد: چون ایشان اغلب در ماموریت بود و من جزوه های درسی را برایش نوشته و تهیه میکردم و او نیز همواره از دانشجویان ممتاز دانشگاه بود و در کنار تحصیل به این موضوع باور داشت که اگر امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مهمترین وظایف مورد توجه همگان قرار گیرد، قطعاً جامعه اسلامی ایران، آبادتر و آزادتر خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ذورقی همواره دانشجویی ممتاز بود/ جزوه های درسی را من برایش می نوشتم

شهید ذورقی همواره دانشجویی ممتاز بود/ جزوه های درسی را من برایش می نوشتم