مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-17سياسي

ضرورت مدیریت مصرف آب در فصل تابستان


استاندار لرستان بر ضرورت مدیریت مصرف آب طی فصل تابستان در این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز شنبه در جلسه ستاد مشترک الگوی کشت محصولات کشاورزی و شورای حفاظت از منابع آب، با اشاره به اهمیت موضوع کم آبی و همکاری مردم در این زمینه، اظهار داشت: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید در مدیریت منابع آبی تلاش کنند.

وی با تأکید بر اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم، گفت: اگر در حوزه وظایف خود با مردم شفاف سخن بگوییم انتظارات متوجه یک بخش نخواهد شد، بنابراین در حوزه ذخایر آب، کشاورزی و سایر مباحث راهبردی نیز این نگاه باید وجود داشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف آب، گفت: با توجه به بارش های مناسب امسال، اگر در فصل تابستان مدیریت صحیح مصرف آب را داشته باشیم مشکلات کمتری را در ذخایر آبی خواهیم داشت، در غیر این صورت مانند سال گذشته در برخی مناطق با تانکر مجبور به آبرسانی خواهیم شد.

زیویار، گفت: صدا و سیمای استان با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به موقع و همراهی با مدیران در راستای ایجاد مشارکت بیشتر مردم، اقدامات لازم را در قالب برنامه های مختلف را می تواند به عمل آورد.

بنا بر این گزارش، ایجاد کارگروه برای نوع بهره گیری آب سد مروک و ایوشان ظرف 24 ساعت آینده با حضور مدیران کل مدیریت بحران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت مصرف آب در فصل تابستان

ضرورت مدیریت مصرف آب در فصل تابستان