مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-21سياسي

دادگستری استان تهران: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی مسدود شده است


قائم مقام رییس کل با اشاره به رسیدگی 119 فقره پرونده مهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در زمینه قاچاق ارز و زمینه های دیگر مسدود شده است.

- قائم مقام رییس کل با اشاره به رسیدگی 119 فقره پرونده مهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در زمینه قاچاق ارز و زمینه های دیگر مسدود شده است.

قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران گفت: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در زمینه قاچاق ارز و زمینه های دیگر مسدود شده است.

  به گزارش  فارس، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ائمه جمعه شهرها، مسئولان قضایی استان تهران و فرمانداران شهرستان های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه نقش هدایت معنوی و پدر معنوی جامعه و بخش های مختلف استان، مرکز و پایتخت را بر عهده دارند و بسیار ارزشمند و مفید خواهند بود.

  وی با توجه به مورد وثوق بودن ائمه جمعه در بین مردم بیان داشت: مردم اعتماد بیشتری نسبت به روحانیون و ائمه جمعه دارند و ائمه جمعه مورد وثوق مردم و سرمایه عظیمی برای کشور و نظام هستند و پایگاه مهم مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری استان تهران: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی مسدود شده است

دادگستری استان تهران: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی مسدود شده است