مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-04اجتماعي

رفع همه موانع و مشکلات در پایانه مرزی ریمدان جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی


محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی استان اظهار افزود: همه ما مسئولیت داریم برای تسهیل در تردد زائران پاکستانی از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم و هر کدام سفیری باشیم برای میزبانی از زائران اباعبدالله .

- در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی 1402سیستان و بلوچستان عنوان شد: رفع همه موانع و مشکلات در پایانه مرزی ریمدان جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی ایسنا/سیستان و بلوچستان محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی استان اظهار افزود: همه ما مسئولیت داریم برای تسهیل در تردد زائران پاکستانی از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کنیم و هر کدام سفیری باشیم برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام تا زائران عزیز با آرامش خاطر در استان تردد داشته باشند.

کرمی تاکید کرد: امکانات در کشور و استان خوشبختانه فراهم شده و نیازمند ساماندهی و مدیریت برای خدمات رسانی است و مسئولان استانی باید توان خود را به کار بگیرند و از ظرفیت های موجود به نحوه احسن استفاده کنند.

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته با وجود بارندگی و سیل در دو سوی مرز و مسدود شدن مسیرهای منتهی به مرز و همچنین عدم موافقت کشور عراق با صدور ویزای زائرین پاکستان برای خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع همه موانع و مشکلات در پایانه مرزی ریمدان جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی

رفع همه موانع و مشکلات در پایانه مرزی ریمدان جهت تسهیل تردد زائران اربعین حسینی