مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:112023-06-21اقتصادي

جهاد در سیستان توسط گروهی به وسعت ایران+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این روزها هرجا می روی سخن از جهاد و فعالیت های جهادی است، جهاد اقتصادی، جهاد عمرانی، جهاد آبرسانی، جهاد فرهنگی و .

همه نشان از همت بلند جوانانی است که برخلاف مشکلات اقتصادی موجود در کشور خالصانه و بدون چشمداشت برای رفع محرومیت کمر همت بسته اند و دست خالی و از طریق جذب کمک های خیرین قدم های بزرگ برمی دارند تا خواستن، توانستن است را معنا بخشند.

  جوانان این مرز و بوم از هر قشری، لباس خاکی می پوشند، آستین ها را بالا می زنند و در عمل دست محرومان را به گرمی می فشارند و در دل نیازمندان بذر امید می کارند .

  یکی از این گروه های جهادی که از شیراز کار خود را آغاز کرد و امروز از جای جای ایران، عضو دارد، گروه جهادی محمد رسول الله است که به گفته مسئول گروه از سال 85 در شهر شیراز راه اندازی شد و زمینه شکل گیری چند گروه جهادی را نیز در شیراز فراهم کرد.

  محمدحسین رنجبری به خبرگزاری فارس گفت: گرچه شکل گیری گروه از شیراز بود اما باتوجه به وجود نقاط بسیار محروم در کشور ابتدا استان هدف را کرمان قرار دادیم و به خدمت رسانی به نقاط محروم این استان پرداختیم و پس از پنج سال باتوجه به محرومیت استان سیستان و بلوچستان و خلاهای موجود در این استان تصمیم گرفتیم هدف خود را به این استان تغییر دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد در سیستان توسط گروهی به وسعت ایران+فیلم

جهاد در سیستان توسط گروهی به وسعت ایران+فیلم