مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 20:452023-06-17سياسي

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته


 مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان ‎های برتر است، گفت: از 8200 زندانی آزادسازی شده در سال گذشته 216 نفر مربوط به زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی شمس روز شنبه در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک های غیردولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک های غیردولتی، شخصیت های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

شمس با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان ‎های برتر است، ادامه داد: از 8200 زندانی آزادسازی شده در سال گذشته 216 نفر مربوط به زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های خیرخواهانه ستاد دیه، گفت: کمک های جمع آوری شده از طریق کمیته امداد در بحث کمک به زندانیان در سال جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

صالحی با اشاره به اینکه سال گذشته 216 پرونده مددجویی در ارتباط با زندانیان به کمیته امداد ارجاع شده است، افزود: با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته

آزادی 8200 زندانی در کشور طی سال گذشته