مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-02سياسي

مدارس غیردولتی هزینه اضافی بر مردم تحمیل نکنند


مدارس غیر دولتی موظف هستند مطابق دستور العمل ها و بخشنامه های الگوی تعیین شهریه هزینه دریافت کنند و نباید هزینه اضافی بر مردم تحمیل کنند.

- قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: مدارس غیر دولتی موظف هستند مطابق دستور العمل ها و بخشنامه های الگوی تعیین شهریه هزینه دریافت کنند و نباید هزینه اضافی بر مردم تحمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا همانند زنده نگه داشتن خون های ریخته شده در کربلا است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ با زیر بنای فکری و عقیدتی، دنیای غرب را به چالش کشیده و تهدیدی جدی برای بقای آنان به شمار می رود.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: حضرت امام (ره) با ایمان راسخ به عواملی همچون نصرت خداوند، هدف، استقامت در راه و توانایی ملت شریف ایران، توانست انقلاب شکوهمند اسلامی را محقق نماید.

وی با اشاره به سالروز جنایت پهلوی و سالروز قیام 15 خرداد ادامه داد: قیام 15 خرداد آثار و نتایجی ارزشمند همچون تثبیت مرجعیت و رهبری بلامنازع حضرت امام (ره) و افشای ماهیت ضد اسلامی شاه و وابستگی او به بیگانگان را برای امت اسلام به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غیردولتی هزینه اضافی بر مردم تحمیل نکنند

مدارس غیردولتی هزینه اضافی بر مردم تحمیل نکنند