مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-11سياسي

مسؤولان شهرستان بر نحوه هزینه کرد ارزش افزوده روستاها نظارت کنند


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: فرماندار، بخشدار، شوراهای اسلامی و دهیاران نظارت بیشتری بر نحوه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در روستاها داشته باشند.

- سید حبیب موسوی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص طرح هادی روستاها اظهار کرد: برای تهیه طرح هادی مسائل و مشکلاتی وجود دارد مخصوصا روستاهایی که در حریم شهرها قرار دارد، خیلی از مسائل توسط استاندار در حال پیگیری است و در حداقل زمان تمام روستاهایی که طرح های هادی ندارند مسائلشان حل و فصل می شود همچنین در آینده نزدیک اتفاقات خوب در خصوص بازنگری طرح های هادی و رضایت مندی روستاییان، خواهیم داشت.

  وی گفت: ارزش افزوده طبق قانونی که مصوب شد، درآمدی است که به حساب دهیاری ها واریز می شود و روستاهایی که فاقد دهیاری هستند، به فرمانداری ها واریز می شود خدا را شکر امسال مبالغ بهتری از ابتدای سال واریز شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران نظارت بر نحوه هزینه کرد اعتبار ارزش افزوده را مهم ترین موضوع در ارزش افزوده دانست و افزود: فرماندار، بخشدار، شوراهای اسلامی و دهیاران نظارت بیشتری در نحوه هزینه کرد این اعتبارات باید داشته باشند ان شاءالله در آینده نزدیک شرایط بهتری در پرداخت عادلانه اعتبارات ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان شهرستان بر نحوه هزینه کرد ارزش افزوده روستاها نظارت کنند

مسؤولان شهرستان بر نحوه هزینه کرد ارزش افزوده روستاها نظارت کنند