مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 04:502023-06-12سياسي

آغاز طرح ساماندهی خانه مسافرهای شیراز


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری  فارس از آغاز طرح ویژه ساماندهی ونظارت بر خانه مسافرهای شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری  فارس از آغاز طرح ویژه ساماندهی ونظارت بر خانه مسافرهای شیراز خبر داد.

روح الله روانشاد بیان کرد: این طرح، باهدف جلوگیری از اخلال در فعالیت سایر واحدهای اقامتی شیراز و شناسایی و معرفی خانه هایی که بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافر می کنند اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، روانشادادامه داد: هدف نهایی این طرح تعیین تکلیف واحدها و فراهم کردن شرایط برای دریافت مجوز از سوی واحدهای دارای شرایط است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری فارس گفت: در این راستا گروه های نظارتی با حضور کارشناسان و بازرسان گردشگری این اداره کل، شهرداری شیراز، جامعه حرفه ای هتلداران وهتل آپارتمان ها و انجمن حرفه ای مهمانپذیرداران استان و با مدیریت و برنامه ریزی معاونت هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری و فرمانداری شهرستان شیراز بازدیدهای نظارتی خود از این خانه ها را آغاز کرده‎ اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ساماندهی خانه مسافرهای شیراز

آغاز طرح ساماندهی خانه مسافرهای شیراز