مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-19سياسي

آینده پژوهی آموزش عالی مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است


آینده پژوهی آموزش عالی در کشور مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است و این امر مهم در این دانشگاه که به آموزش عالی دختران و بانوان اهتمام دارد ابعاد دقیق تری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا ناظم بکایی، رییس دانشگاه الزهرا (س) صبح امروز در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، گفت: امیدواریم گردهمایی متخصصان فضای فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی در قالب این همایش یک روزه با شعار آموزش عالی هوشمند نقطه عطفی در اتفاقات و موفقیت های این حوزه باشد.

وی افزود: اصول راهبردی فناوری اطلاعات نیازمند هماهنگی، مدیریت کلان و تنظیم برنامه های هدفمند است و محور شکل دهنده گفتمان رهبر انقلاب در این حوزه بر لزوم بازگشت به توانمندی و استفاده از ظرفیت داخلی تاکید دارند.

ناظم بکایی تصریح کرد: امروزه فناوری اطلاعات به عنوان ابزار نیرومند و تاثیرگذار در فرایند یاددهی و یادگیری برای ارتقای کیفیت و کارایی آموزش مورد توجه است.

آینده پژوهی آموزش عالی در کشور مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است و این امر مهم در دانشگاه الزهرا که به آموزش عالی دختران و بانوان کشور اهتمام دارد ابعاد متنوع، دقیق و هوشمندانه تری پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده پژوهی آموزش عالی مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است

آینده پژوهی آموزش عالی مبتنی بر پیشرانی فناوری اطلاعات است