مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-21ورزشي

مرگ فوتبالیست مازنی رییس ایفمارک را به مازندران آورد


رییس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) به منظور برگزاری جلسات تخصصی پزشکی ورزشی در مازندران حضور یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از ساری، زهره هراتیان رییس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) به منظور برگزاری جلسات تخصصی پزشکی ورزشی در مازندران حضور یافت.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در این جلسه، گفت: همیشه یکی از دغدغه های بنده به عنوان متولی فوتبال مازندران، سلامتی ورزشکاران این رشته بوده و درگذشت امیرحسین شیرچی عزیز هم باعث شد تا نسبت به این موضوع حساسیت های بیشتری را به خرج دهیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران ما بدون بررسی درست و اصولی پزشکی پا به زمین فوتبال می گذراند و متاسفانه شاهد اتفاقات تلخ و مصدومیت های شدیدی خواهیم شد که می تواند سرنوشت یک فوتبالیست را تغییر دهد.

رییس هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از سلامت ورزشکاران فوتبال برای من و همکارانم در هیات فوتبال استان وجود ندارد و امیدواریم تا با کمک مرکز ایفمارک ایران بتوانیم قدم رو به رشدی را در این حوزه برداریم.

زهره هراتیان رییس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) در این جلسه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در استان مازندران حضور دارم و این میزان از دغدغه مندی هیات فوتبال مازندران در خصوص سلامت ورزشکاران در زمین های فوتبال را باید به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ فوتبالیست مازنی رییس ایفمارک را به مازندران آورد

مرگ فوتبالیست مازنی رییس ایفمارک را به مازندران آورد