مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:162023-06-09سياسي

رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: معیشت و مسکن دو دغدغه اصلی جامعه امروز ما را تشکیل می دهد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی جامعه را رنج می دهد، گفت: رفع مشکلات معیشتی به عنوان یک ضرورت مهم باید در اولویت دولت باشد، دولتمردان در این راستا به صورت جدی وارد عمل و چاره اندیشی کنند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: تامین و ارتقای امنیت اقتصادی و معیشت مردم از ضروریات است، با همدلی بین مردم و مسئولان همه باید در مسیر تحقق ایران قوی به لحاظ امنیتی، اقتصادی، نظامی و غیره که الگوی جهانی باشد تلاش کنیم.

وی افزود: کشورمان ایران اسلامی دارای منابع خدادادی فراوانی است، دولتمردان باید از همه ظرفیت ها برای داشتن اقتصادی قوی استفاده کنند.

مسکن و اشتغال دو دغدغه اصلی در جامعه امام جمعه سنندج تصریح کرد: ایران اسلامی از لحاظ توانایی نظامی، اقتصادی، منابع خدادادی، ظرفیت و استعداد، بصیرت و نیروی انسانی توانمند بی همتا بوده این ظرفیت ها را باید با دلسوزی و تلاش و کار بیش از پیش شکوفا کنیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: مهیا کردن مسکن برای اقشار ضعیف به ویژه جوانان از نکات مهمی است که باید به صورت ویژه در برنامه ریزی و تصمیم گیری مسئولان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد

رفع مشکلات اقتصادی اولویت مسئولان باشد