مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-10سياسي

تحقق 57 درصدی اهداف کمی سازمان نهضت سوادآموزی در البرز


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از تحقق 57 درصدی اهداف کمی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی در استان خبر داد.

- رؤیا عسگرپور در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری اولین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان البرز در سال 1402 خبر داد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از تحقق 57 درصدی اهداف کمی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی در استان خبر داد و گفت: مهاجر پذیری، پراکندگی، نرخ بالای باسوادی در استان ازمهمترین چالش های ریشه کنی بی سوادی در استان است که باید با تهیه اطلس بی سوادی و شناسایی هدفمند و همچنین برنامه ریزی مناسب بر اساس شرایط بومی استان در جهت بهبود عملکرد حرکت نماییم.

وی ادامه داد: مهاجرپذیری استان از مهمترین موانع شناسایی، جذب و نگهداشت سوادآموزان است به طوری که بیش از 90 درصد افراد ثبت نامی مهاجر از سایر استان ها در البرز هستند.

وی ادامه داد: لازمه برنامه ریزی صحیح و هدفمند برای ریشه کنی بی سوادی در استان، نقش آفرینی فرمانداران، بخشداران و دهیاران در شناسایی محله محور افراد کم سواد و بی سواد و جذب خیرین سوادیار در آموزش این افراد است.

عسگرپور از ثبت نام 502 نفر از افراد بازمانده از تحصیل در دوره های سوادآموزی در سال گذشته خبر داد و افزود: انسداد مبادی بیسوادی به منظور شناسایی و هدایت تحصیلی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 57 درصدی اهداف کمی سازمان نهضت سوادآموزی در البرز

تحقق 57 درصدی اهداف کمی سازمان نهضت سوادآموزی در البرز