مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-31سياسي

ماموریت های نیروی دریایی بر پایه تکنولوژی و دانش است


معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی، پیام صلح و دوستی برای کشورها است.

- امیردریادار دوم مصطفی تاج الدینی ظهر امروز (10 خردادماه) در مراسم جشن اقتدار که در دانشگاه زنجان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و گرام داشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به سفر ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به دور دنیا، اظهار کرد: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش که بیست ونهم شهریور سال 1401 به مأموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود، بیست وهفتم اردیبهشت ماه امسال وارد آب های نیلگون کشور شد.

وی با بیان اینکه ناوگروه 86، در طول مسیر حرکت و خدمت دریایی خود، مهرماه سال گذشته از بندرعباس به سمت شرق حرکت کرد، ادامه داد: این ناو با توجه به اهمیت دیپلماسی دفاعی از هند و اندونزی عبور کرد و برای نخستین بار، بیشترین عرض اقیانوس آرام را پس از گذر از دریای جاوه و عبور از تنگه مکاسار و دریای سلبس، بدون هیچ حادثه ای سپری کرد.

لازم به ذکر است که تأمین سوخت ناو دنا در سفر ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش در دور دنیا از طریق ناوبندر مکران تأمین می شد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دو ناو دنا و مکران، در سفر به دور دنیا، 70 هزار کیلومتر، طی مسافت کرده و جاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های نیروی دریایی بر پایه تکنولوژی و دانش است

ماموریت های نیروی دریایی بر پایه تکنولوژی و دانش است