مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-11اقتصادي

پیشنهاد افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار


مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار را به دولت پیشنهاد داده ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم روز جهانی صنایع دستی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور، سعد القدومی رییس شورای جهانی صنایع دستی، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و هنرمندان صنایع دستی کشور امروز در سالن آمفی تئاتر وزارتخانه برگزار شد.

افزایش معافیت صادرات صنایع دستی محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت، بیان کرد: افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار را به دولت پیشنهاد داده ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.

وی همچنین از مذاکره و توافق با یکی از کشورها برای عرضه محصولات صنایع دستی ایران توسط این کشور در دو سایت خارجی پرفروش کالا خبر داد و افزود: همچنین جلسه ای با ایرلاین این کشور داشتیم و قول مساعد برای ارسال محصولات به این کشور صورت گرفت.

توافق با روسیه برای عرضه محصولات صنایع دستی در این کشور همچنین توجه هنرمندان به کیفیت بسته بندی محصولات از دیگر نکات مورد اشاره لیالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار

پیشنهاد افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار