مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-08دانش

بازنویسی نقشه جامع علمی کشور بر مبنای علوم و نیازهای روز


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نقشه جامع علمی کشور بر مبنای علوم و نیازهای روز جامعه با تعیین اولویت ها و شناسایی نیازها بازنویسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسرو پناه، صبح امروز هجدهم خرداد ماه در جلسه با  روسای دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مسائل مورد تاکید، بومی شدن علوم انسانی در راستای حل مسائل  و چالش های جامعه است.

وی با بیان این که نقشه جامع علمی کشور بر مبنای علوم و نیازهای روز جامعه با تعیین اولویت ها و شناسایی نیازها بازنویسی شده است، افزود:  دانشگاه ها می بایست چالش های مناطق خود را با بهره گیری از ظرفیت رساله ها و پایان نامه ها حل نمایند.

حجت الاسلام خسروپناه تاکید کرد: مقالات، پایان نامه ها و  رسانه ها باید مسئله محور و با رویکرد توسعه جامع و رفع مشکلات باشند.

از این رو در بسیاری از سازمان ها و دستگاه ها مسائلی وجود دارد که  با رویکرد علمی دانشگاها راهکارهایی برای رفع آن موارد موجود است.

وی تاکید کرد: با فراهم کردن تمامی زمینه ها در دانشگاه ها باید افرادی عالم و مترقی تربیت شوند که دین داری، ایمان و تقوا  را پس از خود به جامعه منتقل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنویسی نقشه جامع علمی کشور بر مبنای علوم و نیازهای روز

بازنویسی نقشه جامع علمی کشور بر مبنای علوم و نیازهای روز