مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-17سياسي

پیکر شهید مدافع امنیت در مریوان تشییع شد


پیکر مطهر شهید «رزگار تبیره» که شب گذشته و در درگیری با گروهک های ضدانقلاب در یکی از روستاهای شهرستان مریوان به شهادت رسیده بود، با حضور مردم شهر مریوان تشییع شد.

- مریوان- پیکر مطهر شهید رزگار تبیره که شب گذشته و در درگیری با گروهک های ضدانقلاب در یکی از روستاهای شهرستان مریوان به شهادت رسیده بود، با حضور مردم شهر مریوان تشییع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز شنبه و با حضور اقشار مختلف مردم مرزدار مریوان، پیکر مطهر شهید رزگار تبیره که شب گذشته و در درگیری با گروهک های ضدانقلاب در یکی از روستاهای شهرستان مریوان به شهادت رسیده بود، تشییع شد.

فرماندار مریوان در مراسم تشییع پیکر شهید رزگار تبیره که در گلزار شهدای مریوان برگزار شد، اظهار کرد: رزگار عزیز امروز شهد شیرین شهادت را نوشید و در جریان بزرگ انقلاب اسلامی نامش را در زمره وفاداران در راه اسلام و کسانی که در راه اعتلای کلمه توحید و در راه نشر معارف اسلامی ایستاده اند ثبت کرد.

اسماعیل احمدی گفت: توحید مرزبندی بین ما و دشمنانمان است و در مسیر توحید که بنیان اصلی انقلاب اسلامی و سنگ بنای حضرت امام خمینی (ره) است، اصل اساس حرکت امام اعتلای کلمه توحید بود.

وی افزود: کسانی که در این مسیر گام بر می دارند و در جریان توحیدی و صف بندی اعتلای توحید و اسلام موفق می شوند دشمن را شکست خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید مدافع امنیت در مریوان تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت در مریوان تشییع شد