مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-09سياسي

امام جمعه رشت: جوانان ایران با «فتاح» حماسه آفریدند


امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت مهم موشکی که توسط جوانان ایرانی ایجاد شده، موجب تحیر و هراس دشمن و شادی ملت شده است، گفت: من دست و بازوان جوانان غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی را می بوسم که با همت و غیرت خود حماسه آفرینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به ادعای یکی از تحلیلگران غربی در باره سخنرانی منحصر به فرد رهبر انقلاب در دیدار نوروزی مشهد مقدس و 14 خرداد ایشان اظهار کرد: افراد آزادی خواه با شنیدن این 2 سخنرانی تاریخی رهبر معظم ایران اسلامی در خود عزم تحول را یافت می کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) عامل تحول در سه سطح کلان ایران، امت های اسلامی و جهان  بودند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به تقویت ایمان ملت ها پرداخته و ایجاد امید را در میان مردم زنده کردند تا  سرتاسر حیات مردم  به خداباوری موج زند چرا که ایمان به ناظر بودن خدا در زندگی منجر به انجام وظیفه در جامعه می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امام امنیت، کارآمدی و اعتماد اجتماعی را که بسترساز ایجاد امید است به ایران اسلامی و جهان اسلام تزریق کرد، افزود: تعریف و تمجید بیجا و مبالغه گری از نگاه فقه شیعه حرام است اما می توان اذعان داشت که حکومت اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: جوانان ایران با «فتاح» حماسه آفریدند

امام جمعه رشت: جوانان ایران با «فتاح» حماسه آفریدند