مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-07اقتصادي

املاک های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند نقره داغ شدند


رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ از نقره داغ شدن املاک های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

- بهنام میرزاییان، رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ، گفت: املاک بدون مجوز و غیر قانونی در شهرستان زیر تیغ قانون رفته و پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه مشاوران املاک متخلف و سوداگران معاملات ملکی از عوامل افزایش غیرواقعی مسکن هستند، افزود: در راستای ساماندهی و شناسایی صنوف فاقد پروانه فعالیت، گشت های ویژه ای بسیج شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در راستای نظارت و بازرسی که تیم واحد بازرسی اتاق اصناف، اداره اماکن و اتحادیه املاک شهرستان ساوجبلاغ از املاک خارج از بافت و فاقد مجوز روستای فشند داشتند 2 واحد صنفی به دلیل نداشتن مجوز فعالیت پلمب و 5 واحد دیگر اخطار پلمب دریافت نمودند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ افزود: بعضی از واحدها قبل از رسیدن تیم واحد بازرسی اقدام به بستن واحد صنفی خود کرده بودند که تیم واحد بازرسی قطعا در روزهای آینده به صورت نامحسوس به این واحد رسیدگی خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: بازرسی های میدانی در برخورد با مشاوران املاک غیرمجاز و متخلف در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان ساوجبلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند نقره داغ شدند

املاک های غیرمجاز در خارج از بافت روستای فشند نقره داغ شدند