مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-30سياسي

پیروزی انقلاب، ماندگاری و استحکام آن همگی مرهون فرهنگ ایثار و فداکاری است


رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی، ماندگاری و استحکام آن همگی مرهون فرهنگ ایثار و فداکاری است، گفت: حفظ ارزش ها و باورهای دفاع مقدس ناشی از همین روحیه فداکاری و از خودگذشتگی است.

- رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی، ماندگاری و استحکام آن همگی مرهون فرهنگ ایثار و فداکاری است، گفت: حفظ ارزش ها و باورهای دفاع مقدس ناشی از همین روحیه فداکاری و از خودگذشتگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه دوازدهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان این که مقام معظم رهبری فرموده اند فداکاری برای آن است که انسان های اخلاق مند و فداکار شناسایی و معرفی شوند، گفت: برای ترویج فرهنگ فداکاری باید تبلیغ شود و در این راستا جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی کار را آغاز کرد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشت.

وی با اعتقاد به این که اگر ایثار و فداکاری از صدر اسلام نبود، لیله مبیت هم نبود، افزود: اگر ایثار و فداکاری نبود، امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش هم نبودند و اسلام و شیعه ای وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی انقلاب، ماندگاری و استحکام آن همگی مرهون فرهنگ ایثار و فداکاری است

پیروزی انقلاب، ماندگاری و استحکام آن همگی مرهون فرهنگ ایثار و فداکاری است