مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-08اقتصادي

ضرب العجل 2 هفته ای به بانک های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال


بانک ها دو هفته مهلت دارند که در پرداخت ها تسریع داشته باشند که تا زمان باقی مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه ها و بانک های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال استان (تبصره 16) با بیان اینکه براساس تعهدات اشتغال، سرمایه گذاری و مسکن که در دولت سیزدهم عنوان شده، شرایط کاری متفاوت است، اظهار کرد: در این شرایط باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات مردم به خوبی مد نظر قرار گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال 1401، دو هزار میلیارد تومان از محل جز 2 و جز 1 بند ب تبصره 16 بودجه 1401 در لرستان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: در سال 1400، بالغ بر 103 درصد از اعتبارات اشتغال در استان محقق شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه فرصت زیادی تا جذب مانده منابع وجود ندارد، تاکید کرد: بانک ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره 16 را مد نظر قرار دهند.

زیویار با اشاره به معدل خوب استان در پرداخت تسهیلات تبصره 16 در کشور گفت: درصد این معدل در کشور حدود 35 بوده که نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

وی با اشاره به تعیین ضرب الاجل دو هفته ای برای بانک ها عنوان کرد: بانک ها در این دو هفته مهلت دارند که در پرداخت ها تسریع داشته باشند که و تا زمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب العجل 2 هفته ای به بانک های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال

ضرب العجل 2 هفته ای به بانک های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال