مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:552023-05-31سياسي

برگزاری رویداد «تانا» در یزد/نیازسنجی جامعه و صنعت در رویداد ملی


رییس پارک علم و فناوری استان یزد از برگزاری رویداد «توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان» یا به اختصار «تانا» در استان خبر داد.

- یزد- رییس پارک علم و فناوری استان یزد از برگزاری رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان یا به اختصار تانا در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله میرغفوری روز چهارشنبه در نشستی با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد تانا در یزد خبر داد و اظهار کرد: رویداد توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان یا به اختصار تانا در استان یزد به منظور ایجاد ارتباط بین صنایع و دستگاه های اداری و همچنین نوآوران و فناوران استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: رویداد تانا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هم رسانی نیازهای فناورانه و ایده های رفع آنها، به استان ها ابلاغ شده که در سه مرحله در استان اجرایی خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری استان یزد ادامه داد: هدف از این رویداد در مرحله اول احصا و شناسایی نیازهای فناورانه صنایع و دستگاه های اجرایی است که در بازه زمانی مشخص در سامانه وزارت علوم یا به اختصار نان به آدرس Nan.

ac ثبت می شود.

وی با اشاره به اقداماتی که در مرحله دوم این رویداد انجام می شود، تصریح کرد: در مرحله دوم این رویداد نیز ایده های فناورانه برای رفع این نیازها از سوی افراد فناور و نوآور ارائه و در ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «تانا» در یزد/نیازسنجی جامعه و صنعت در رویداد ملی

برگزاری رویداد «تانا» در یزد/نیازسنجی جامعه و صنعت در رویداد ملی