مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:452023-05-29سياسي

زاهدی: بانک ها در راستای عمل به شعار سال همکاری بیشتری داشته باشند


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از عدم همکاری بانک ها برای ارائه تسهیلات انتقاد کرد و گفت: بانک ها اعطای وام ها را قفل کرده اند، لذا انتظار است که سیستم بانکی با توجه به شعار سال، - نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از عدم همکاری بانک ها برای ارائه تسهیلات انتقاد کرد و گفت: بانک ها اعطای وام ها را قفل کرده اند، لذا انتظار است که سیستم بانکی با توجه به شعار سال، همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه کرامت، بیان کرد: از ریاست جمهوری برای فعالیت های دیپلماسی و سفرهایی که دارند و جلسات متعددی که با مسئولین کشورهای مختلف برای وصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی به آن می پردازند، تشکر می کنم.

وی افزود: در سفری که اخیراً با رییس جمهور داشتم، اعتراف می کنم در 48 ساعت سفر که همراه رییس جمهور بودم کوچکترین استراحتی از ایشان ندیدم، از 48 ساعت فعالیت، ایشان یک ساعت استراحت نداشتند و به محض ورود به فرودگاه جاکارتا به جلسه رفتیم و تا وقتی که بازگردیم و به فرودگاه بیایند، فقط کار کردند.

نماینده مردم کرمان در ادامه تصریح کرد: بنده توفیق داشتم که در هواپیما به صورت اختصاصی و خصوصی با ایشان درباره مسائل کشور به ویژه در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: بانک ها در راستای عمل به شعار سال همکاری بیشتری داشته باشند

زاهدی: بانک ها در راستای عمل به شعار سال همکاری بیشتری داشته باشند