مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-18اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش محصولات مزیتی استان بوشهر با جدیت دنبال می شود


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: تکمیل زنجیره ارزش محصولات مزیتی استان بوشهر با جدیت دنبال و حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام حیدریه صبح یکشنبه در جشن ایمان و امید که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از راهبردهای دولت سیزدهم احیا، نوسازی و فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال است که تاکنون موفقیت های خوبی در این زمینه کسب شده است.

وی از احیای 22 واحد بزرگ و احیای 84 واحد کوچک تولیدی و بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید خبر داد و اضافه کرد: در حالی که تعهد ما برای سال گذشته 10 درصد بود، 26 درصد واحدهای راکد به چرخه فعالیت برگشتند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر افزود: این موفقیت ها به همت استاندار بوشهر، دستگاه قضایی، معاونت اقتصادی استانداری و وحدت و همدلی سرمایه گذاران و فعالان تولیدی محقق شده است.

وی با اشاره به رتبه اول استان بوشهر در سرمایه گذاری ارزی و رتبه استان در سرمایه گذاری ریالی طرح های دهه فجر ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر رتبه دوم شاخص عملکردی و اثربخشی را در کشور داشته است.

بوشهر در صدور مجوزها پیشتاز است حیدریه از پرداخت هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مشاغل خانگی در استان خبر داد و بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش محصولات مزیتی استان بوشهر با جدیت دنبال می شود

تکمیل زنجیره ارزش محصولات مزیتی استان بوشهر با جدیت دنبال می شود