مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03سياسي

زنگ 15 خرداد در مدارس ورامین نواخته شد


زنگ 15 خرداد در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین مردم ورامین زنگ 15 خرداد در مدارس این شهرستان به صدا در آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر شنبه و در آستانه فرا رسیدن سالگرد قیام خونین 15 خرداد 42 زنگ 15 خرداد به طور نمادین در مدرسه شهدای 10 دی ورامین با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد 14 و 15 خرداد استان تهران نواخته شد.

رییس ستاد 14 و 15 خرداد استان تهران در این مراسم طی سخنانی با بیان عوامل قیام 15 خرداد گفت: مردم ورامین در 15 خرداد سال 42 برای دفاع از ولایت قیام کردند و حماسه ای آفریدند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: یکی از مهم ترین رخدادهای دوران انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل، قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم ایران به ویژه مردم ورامین، قرچک و پیشوا است که اهمیت آن تا به آنجا است که در اندیشکده های اسراییلی 15 خرداد ورامین مورد کنکاش و ارزیابی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این مردم در دوران انقلاب نیز در مقاطع مختلف ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و هر زمان انقلاب نیاز به حمایت داشت وارد عرصه شده و سنگر را خالی نگذاشتند.

این مسئول تبلیغی افزود: 15 خرداد هویت دشت ورامین است و نباید این واقعه بزرگ که باعث آغاز نهضت انقلاب اسلامی شد، غافل شویم و لازم است تا جوانان و نوجوانان ایران اسلامید با چنین فرهنگی در مدارس آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ 15 خرداد در مدارس ورامین نواخته شد

زنگ 15 خرداد در مدارس ورامین نواخته شد