مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-20اجتماعي

220 دانش آموز دختر زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 220 دانش آموز دختر زیارت اولی به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا موسوی نژاد صبح سه شنبه در آیین بدرقه دانش آموزان زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد مقدس اظهار کرد: در پنجمین مرحله از اعزام دانش آموزان زیارت اولی بهارستان علم و ادب به مشهد مقدس، 220 دانش دانش آموز دختر، برای زیارت مرقد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اعزام شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: توسط سازمان دانش آموزی استان و از ابتدایی سال تحصیلی تا کنون بیش از 500 دانش آموز دختر و پسر زیارت اولی دوره اول متوسطه برای زیارت مرقد آقا علی بن موسی الرضا (ع) به شهر مشهد رفتند.

موسوی نژاد با بیان اینکه زیارت مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای این دانش آموزان یک دوره آموزشی، تربیتی، اعتقادی، بصیرتی و معرفتی در کنار امور سیاحتی و تفریحی به شمار می رود، عنوان کرد: ارتقای مسئولیت پذیری، رشد فرهنگی و اجتماعی و تربیتی، کشف استعدادها، رشد شخصیت معنوی و اجتماعی دانش آموزان از دیگر اهداف این سفر معنوی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به سابقه طولانی سفرهای تربیتی و اردوها در خطه قهستان زمین، ادامه داد: این قبیل اردوها موقعیت جذاب برای دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 دانش آموز دختر زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند

220 دانش آموز دختر زیارت اولی خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند