مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-08سياسي

در سفرهای شهرستانی قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفرهای شهرستانی قرار نیست مشکلات شهرستانها را معجزه گونه رفع کند، گفت: هدف از این سفرها پیگیری جدی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات شهرستان و احیای ظرفیت ها است.

- در "سفرهای شهرستانی" قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سفرهای شهرستانی قرار نیست مشکلات شهرستانها را معجزه گونه رفع کند، گفت: هدف از این سفرها پیگیری جدی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات شهرستان و احیای ظرفیت ها است.

محمدطیب صحرایی امروز (18 خرداد) در دیدار با نخبگان شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به ظرفیت های بسیار این شهرستان گفت: سفر به شهرستان سنقر با هدف احیای همین ظرفیت ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: قرار نیست در این سفر و سفرهای بعدی مشکلات شهرستان به شکل معجزه آسا حل شود، اما قطعا پیگیر جدی اجرای پروژه ها و رفع مشکلات این شهرستان خواهیم بود.

صحرایی با اشاره به وجود پارک 50 هکتاری سراب سنقر در این شهرستان گفت: این مجموعه یک فرصت بی نظیر برای رونق گردشگری شهرستان است که باید با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از آن بهره برداری کنیم.

استاندار کرمانشاه به مشکلات محور سنقر-بیستون هم اشاره کرد و افزود: چهار خطه کردن این محور با جدیت تمام در دستور کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفرهای شهرستانی قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است

در سفرهای شهرستانی قرار نیست معجزه کنیم/ هدف پیگیری جدی پروژه ها و رفع مشکلات است