مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:362023-06-16سياسي

غرب باوران داخلی از رونمایی موشک «فتاح» افسرده و نگران شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادب سیاسی نمازجمعه این هفته رشت با گرامیداشت ایام شهادت امام جواد (ع)  اظهار کرد: پذیرش ولایت امام جواد (ع) آثار و برکات فراوانی دارد چرا که خداوند انسان را صاحب درجات در روز قیامت خواهد کرد و سیئات او را تبدیل به حسنات می کند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، ایرانیان همواره مردمانی غیور، قدرتمند، فرهیخته و اهل علم و دانش و هنر بوده و در روزگار ما نیز به اوج فرهیختگی و قدرت رسیده اند، گفت: ایران سرزمین شیرمردان و هنرمندان بوده اما بعد از جنگ جهانی دوم تلاش قدرت های سلطه به رهبری ایالات متحده این بوده که  ایران را تحقیر کنند زیرا می دانستند که ایران قوی جلوی رشد قدرت های شوم سلطه را می گیرد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه نظام استعمار همیشه سعی داشته تا ایران را تحت استعمار خود نگاه داشته و تحقیر کند، گفت: نظام سلطه برای قدرت  استعماری خود در ایران  ضاخان و محمدرضا شاه را به این کشور تحمیل کردند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه استعمارگران با برخورداری از غول های فرهنگی، به ترویج فرهنگ غربی در ایران پرداختند، افزود: غرب گرایان  روشنفکران و فریفته آن تفکر غربی فکر می کنند آنها باید بر ما سلطه و آقایی داشته باشند، در  حالی که قدرت و عزت از آن   ملت های اهل تولید و معنویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب باوران داخلی از رونمایی موشک «فتاح» افسرده و نگران شدند

غرب باوران داخلی از رونمایی موشک «فتاح» افسرده و نگران شدند