مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-18سياسي

تاکید ویژه رییس جمهور مبنی بر بازسازی سریع ابنیه های سیل زده اردبیل


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: رییس جمهور برای بازسازی، بهسازی و ساخت سریع ابنیه سیل زده استان اردبیل تاکید و دستورات ویژه صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: رییس جمهور تاکید و دستورات ویژه ای جهت بهسازی، نوسازی و ساخت با کیفیت تر ابنیه های سیل زده شمال استان اردبیل اعم از مسکونی، فنی و راه را صادر کردند.

وی افزود: بنا به دستور ویژه رییس جمهور محترم مبنی بر توجه به ابنیه های تخریب شده و آسیب دیده شمال استان اردبیل در سیلاب های اخیر، بزودی اقدامات لازم به شکل ملی و استانی در دستور کار خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: اعمال اقدامات فنی و کارشناسی برای بسترسازی رودخانه ها و مسیل ها مناطق سیل زده استان اردبیل جهت پیشگیری از آسیب ها، در دستور کار است.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز گفت: باتوجه به بررسی های محلی انجام شده در شهرستان مشگین شهر، 60 الی 70 منزل مسکونی در مناطق سیل زده اخیر تخریب شده است و ساخت مسکن های جایگزین، بزودی و با جدیت ویژه در روند و کیفیت ساخت آغاز خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ویژه رییس جمهور مبنی بر بازسازی سریع ابنیه های سیل زده اردبیل

تاکید ویژه رییس جمهور مبنی بر بازسازی سریع ابنیه های سیل زده اردبیل