مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-20سياسي

اولین «جشنواره سُلاله» در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد صالحی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری اولین جشنواره سُلاله در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آستان خبر داد و اظهار کرد: دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای شرکت در جشنواره سراسری سلاله که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود به رقابت می پردازند.

وی افزود: جشنواره سلاله با هدف معرفی هرچه بهتر و بیشتر فعالیت ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی و نخبگان و صاحب نظران فرهنگی، ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ابتکارات، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان های مقدس، ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده، ارزیابی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: این جشنواره در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می شود و بقاع متبرکه هر سطح، در ارزیابی همان سطح حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین «جشنواره سُلاله» در کرمانشاه برگزار می شود

اولین «جشنواره سُلاله» در کرمانشاه برگزار می شود