مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-18سياسي

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)


سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای رفع معارضین ملکی پروژه های بزرگراه شهید بروجردی و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، در نشستی که با حضور سجاد محمدعلی نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران، عباس شعبانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت، ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و همچنین برخی از شهرداران مناطق برگزار شد، راهکارهای رفع چالش ها و موانع اجرایی تعدادی از پروژه های اولویت دار عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

* تاکید بر لزوم بکارگیری هویت ایرانی_اسلامی در ساختار و طراحی نماهای شهری محمدعلی نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران، نسبت به هماهنگی همه ارگان های درون و برون سازمانی برای افتتاح چندین پروژه ارزشمند عمرانی در نیمه نخست سال که انتفاع بزرگی را برای شهروندان تهرانی حاصل می کند، تأکید کرد.

مدیرکل حوزه شهردار تهران ضمن تقدیر از عملکرد مناطق در پیشبرد پروژه های عمرانی شهر بر لزوم بکارگیری هویت ایرانی_اسلامی در ساختار و طراحی نماهای شهری تأکید و خاطرنشان کرد: بکارگیری عناصر ایرانی و اسلامی، ما را در ساختن شهر تهران به عنوان شهری الگو و تمدن ساز در جهت پیشبرد اهداف ملی و مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)

رفع معارضین ملکی در پروژه شهید بروجردی و یادگار امام (ره)