مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-08سياسي

پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه همدان


کارشناس مسئول امور زنان آموزش و پرورش همدان از انجام اقدامات تبیینی حجاب و عفاف در مدارس خبر داد و گفت: برگزاری جلسات پاسخ به شبهات با حضور مبلغان طرح امین در مدارس یکی از برنامه های موثر بوده است.

- معصومه آهنگر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از واجبات دین اسلام است تا جایی که در قرآن کریم نیز آیه حجاب نازل شده است اظهار کرد: رعایت پوشش اسلامی برای زنان و مردان واجب بوده و موجب سلامت جامعه، امنیت، آرامش و تحکیم خانواده می شود.

وی با اشاره به اقدامات حوزه امور عفاف و حجاب یادآور شد: تشکیل کمیته شورای امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب، ارسال دستورالعمل های وزارتی به ادارات 19گانه و ارسال دستورالعمل های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ادارات تابعه از این اقدامات است.

 کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش همدان خاطرنشان کرد: ارسال مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی، عفاف و حجاب همه ساله در ابتدای سال تحصیلی به مدارس استان از نکات مورد توجه است.

وی با تاکید بر اینکه آخرین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اردیبهشت به مدارس در سه مقطع تحصیلی ارسال شده است بیان کرد: فعالیت در شبکه های مجازی ایتا و شاد زیر نظر معاونت پرورشی و فرهنگی با عنوان کانال رستا و پوشش اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه همدان

پاسخ به شبهات حجاب در مدارس دخترانه همدان