مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-21سياسي

7 هزار نوبت بازدید از زندان ها توسط مسؤولان قضایی استان تهران انجام شده است


بازدید از زندان ها ضمن آنکه در اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری و حفظ کرامت انسان ها مورد توجه و تاکید قوه قضاییه است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذشته تمامی مسئولان قضایی استان و قضات پرونده ها و دادیاران ناظر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری تهران، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ائمه جمعه شهرها، مسئولان قضایی استان تهران و فرمانداران شهرستان های استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: ائمه جمعه نقش هدایت معنوی و پدر معنوی جامعه و بخش های مختلف استان، مرکز و پایتخت را بر عهده دارند و بسیار ارزشمند و مفید خواهند بود.

وی با توجه به مورد وثوق بودن ائمه جمعه در بین مردم اظهار داشت: مردم اعتماد بیشتری نسبت به روحانیون و ائمه جمعه دارند و ائمه جمعه مورد وثوق مردم و سرمایه عظیمی برای کشور و نظام هستند و پایگاه مهم مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همین روحانیت است.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به نقش فرمانداران به عنوان نماینده دولت در هر شهرستان افزود: فرمانداران به عنوان نماینده دولت در هر شهرستان و در هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار نوبت بازدید از زندان ها توسط مسؤولان قضایی استان تهران انجام شده است

7 هزار نوبت بازدید از زندان ها توسط مسؤولان قضایی استان تهران انجام شده است