مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:522023-05-28بين الملل

راند آخر یک مسابقه نفسگیر بین تغییر و تثبیت


امروز دو نامزد ریاست جمهوری انتخابات 2023 ترکیه، در مرحله دوم این انتخابات رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- ایران نوشت: سرانجام دوئل رجب طیب اردوغان و کمال قلیچداراوغلو به مرحله پایانی رسید و امروز دو نامزد ریاست جمهوری انتخابات 2023 ترکیه، در مرحله دوم این انتخابات رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

آنها در چند ماه گذشته و در دو هفته اخیر پر فشارتر از قبل دیدگاه های خود را برای مردم بازگو کرده اند و اکنون باید ببینند مردم به کدام دیدگاه اقبال بیشتری دارند؛ تغییر را می خواهند یا تثبیت سیاست هایی که در دو دهه گذشته شاهد آنها بوده اند.

در این دوئل سخت دو نامزد با شناسایی درست فاکتورهایی که برای مردم اهمیت دارد، تلاش کردند در مسیری گام بردارند که بتواند در واپسین نبرد آرای بیشتری را به سبدهای آنان واریز کند.

هرچند تعداد فاکتورهای مورد توجه مردم ترکیه به 13 مورد می رسد اما در نهایت از این موارد که شامل موقعیت اقتصادی، تورم و هزینه های زندگی، آموزش، بیکاری، فقر، حقوق شهروندی و عدالت اجتماعی، دموکراسی، مهاجران، بهداشت و امنیت ملی، تروریسم، مسکن، تغییرات آب و هوایی، بزهکاری و محیط زیست، 5 فاکتور اقتصاد، مهاجران، عدالت اجتماعی، دموکراسی و امنیت ملی بیش از دیگر فاکتورها در مرکز حساسیت و اقبال مردم قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راند آخر یک مسابقه نفسگیر بین تغییر و تثبیت

راند آخر یک مسابقه نفسگیر بین تغییر و تثبیت