مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-01اقتصادي

قیمت کالا و خدمات در شهرستان های غربی سمنان گران تر از سایر مناطق


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: قیمت کالا و خدمات در شهرستان های غربی استان سمنان در مقایسه با دیگر مناطق گران تر است.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: قیمت کالا و خدمات در شهرستان های غربی استان سمنان در مقایسه با دیگر مناطق گران تر است.

محمدرضا صادقی 11 خردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان آرادان اظهار کرد: قیمت برخی کالاها و خدمات در غرب استان به نسبت سابر مناطق، در سطح بالاتری قرار دارد که نیاز است ستاد تنظیم بازار و دستگاه های ذیربط به منظور دفاع از حق و حقوق مردم فعال تر عمل کنند.

وی به معضل کم آبی در استان و کشور پرداخت و با اشاره به لزوم توسعه کشت های گلخانه ای خاطرنشان کرد: آرادان از نظر کشت گلخانه ای رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به بازدید خود از واحدهای مشکل دار این شهرستان افزود: در بازدیدی که از واحدهای راکد شهرستان به انجام رسید ، امکان بازگشت یک واحد در نیمه اول امسال به چرخه تولید وجود دارد که در آن صورت امکان جذب تعدادی نیروی بیکار فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت و قابلیت ایجاد مرکز رشد و خانه خلاقیت را دارد ادامه داد: ایجاد مرکز رشد و خانه خلاقیت برای شهرستان آرادان یک ضرورت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت کالا و خدمات در شهرستان های غربی سمنان گران تر از سایر مناطق

قیمت کالا و خدمات در شهرستان های غربی سمنان گران تر از سایر مناطق