مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-20سياسي

سرنوشت 205 معتاد به کمپ ترک اعتیاد رسید


فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: درسه ماهه سال جاری تعداد 205 معتاد متهاجر در این شهرستان جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: در راستای ازدواج آسان همه دستگاه های اجرایی می بایست همکاری کنند و به متولیان این حوزه کمک کنند.

وی افزود: ما به عنوان متولیان دستگاه های اجرایی در این دولت باید سعی کنیم تا ایمان، صداقت، راستگویی، جهاد و هرچیزی که در قامت یک مدیر انقلابی است به افکار عمومی منعکس شود.

راز موفقیت در این حوزه این است که اعتقاد به خدمت خالصانه داشته و همواره به مردم ارائه عملکرد دهیم.

  این مقام مسؤول اظهار کرد: حضور در نماز جمعه ها و مناسبات دیگر از جمله عزاداری ها و راهپیمایی ها مهم است؛ در خصوص روز غدیر باید حتما آن را منعکس کرده و این روز را گرامی بداریم.

این مقام مذکور بیان کرد: ستاد انتخاباتی دشتستان شروع به کار کرده است و همه دستگاه ها باید برای این اتفاق آماده باشند تا هرچه پر شورتر برگزار شود.

  سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: تدابیری که فرماندار و شورای تامین برای همکاری با ما داشتند اقدامات خوبی برای مبارزه با مصرف مواد مخدر در سطح شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 205 معتاد به کمپ ترک اعتیاد رسید

سرنوشت 205 معتاد به کمپ ترک اعتیاد رسید