مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-05بين الملل

اپوزیسیون لبنان حمایت خود را از جهاد ازعور برای ریاست جمهوری اعلام کرد


32 نماینده از احزاب مخالف و حزب تغییر در لبنان حمایت خود را از نامزدی جهاد ازعور ، وزیر دارایی پیشین این کشور برای ریاست جمهوری اعلام کردند.

- اپوزیسیون لبنان حمایت خود را از "جهاد ازعور" برای ریاست جمهوری اعلام کرد 32 نماینده از احزاب مخالف و حزب تغییر در لبنان حمایت خود را از نامزدی "جهاد ازعور"، وزیر دارایی پیشین این کشور برای ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عرب48، پس از گذشت بیش از هفت ماه از خلأ پست ریاست جمهوری لبنان، 32 نماینده این کشور از احزاب مخالف و نیز حزب تغییر حمایت خود را از نامزدی جهاد ازعور، وزیر دارایی پیشین این کشور اعلام کردند.

پارلمان لبنان از اواخر اکتبر که دوره ریاست جمهوری میشل عون، رییس جمهور سابق این کشور به پایان رسید، با وجود برگزاری 11 جلسه برای توافق درباره رییس جمهور جدید، به دلیل اختلاف نظر میان احزاب حامی حزب الله و احزاب مخالف آن و نیز اختلاف نظرها در هر یک از این احزاب و وجود چهره های مستقل نتوانست در این زمینه موفق شود.

از چند هفته قبل احزاب مسیحی، القوات اللبنانیه، جریان ملی آزاد و حزب الکتائب لبنان تلاش می کنند به توافقی درباره ازعور برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون لبنان حمایت خود را از جهاد ازعور برای ریاست جمهوری اعلام کرد

اپوزیسیون لبنان حمایت خود را از جهاد ازعور برای ریاست جمهوری اعلام کرد