مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-13سياسي

شاعر 42 هزار بیت شعر حماسی تاریخ انقلاب در یزد تجلیل شد


در مراسم تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه یزد، از دکتر پاکدل دانش آموخته دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه یزد که 42 هزار بیت حماسی در زمینه مسائل انقلاب اسلامی سروده، - تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد، عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه یزد با اشاره به وضعیت امروز دانشجویان نسبت به دین اظهار داشت: دانشجویان ما در واقع یک شمایلی از دین را می دانند اما دین گریز نیستند، تصویری از دین برای آن ها به نمایش درآمده اما طعم اصلی آن را نچشیده اند.

حجت الاسلام محمدحسن تولایی افزود: ما استادان باید ابتدا خود طعم دین، خدا و معنویت را بچشیم تا بتوانیم این طعم را به دانشجویان بچشانیم و تصویر درستی از دین را تبیین کنیم و کاری نکنیم که دانشجویان از دین فراری شوند.

تولایی تصریح کرد: تبیین دین فقط بر عهده روحانیت نیست و استادان نیز الگوی دانشجویان هستند، تمام حرکات ما زیر ذره بین است و دانشجو از ما درس می گیرد امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا مفید واقع شویم و شرمنده اهل عصمت و طهارت نشویم.

مدیر دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه یزد نیز در این مراسم با اشاره به نحوه برگزیده شده استادان نمونه دانشگاه و تعیین شاخص ها بیان کرد: یکی از وظایف مهم استادان شاگردپروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر 42 هزار بیت شعر حماسی تاریخ انقلاب در یزد تجلیل شد

شاعر 42 هزار بیت شعر حماسی تاریخ انقلاب در یزد تجلیل شد