مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-21اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران احداث آب شیرین کن در گلستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تأکید بر اینکه مردم استان باید به سازگاری با کم آبی حرکت کنند، گفت: بخش وسیعی از آب شرب گلستان برای سیراب کردن دام، - ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان با تأکید بر اینکه مردم استان باید به سازگاری با کم آبی حرکت کنند، گفت: بخش وسیعی از آب شرب گلستان برای سیراب کردن دام، کشاورزی و صنعت استفاده می شود.

ایرج حیدریان صبح امروز چهارشنبه 31 خردادماه 1402 در نشست خبری که در آستانه آغاز هفته صرفه جویی آب برگزار شد، اظهار کرد: منابع تأمین آب گلستان از آب های زیرزمینی 23 درصد وسعت استان است و باید با احساس مسئولیت اقدامات اساسی در زمینه مدیریت آب صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه وقت آن رسیده است که در حوزه کشاورزی برنامه سازگاری با کم آبی اعمال شود، ادامه داد: ارزش مادی آب عرضه شده به مردم حفظ نشده است و به همین دلیل وقتی فراخوان سرمایه گذاری صادر می شود مورد استقبال قرار نمی گیرد و اگر بخواهیم از حضور سرمایه گذاران بهره مند گردیم باید مشوق هایی را برای آنها قائل شویم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از صدور مجوز آب شیرین کن در چند نقطه از استان خبر داد و گفت: اگر سرمایه گذار بپذیرد که ظرف سه سال تأسیسات آب شیرین کن را بسازد و به بهره برداری برساند خطوط انتقال، احداث سد، آب لب شور و دریا و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران احداث آب شیرین کن در گلستان

حمایت از سرمایه گذاران احداث آب شیرین کن در گلستان