مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-19سياسي

بی صداقتی اصلاح طلبان با هاشمی چگونه سال 84 کار دست شان داد؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی رفتن هاشمی و احمدی نژاد به دور دوم 1384 را «اتفاقی نامیمون» توصیف می کند و می نویسد: وقتی آقای هاشمی و احمدی نژاد برای انتخابات 3 تیر به دور دوم رفتند، - بی صداقتی اصلاح طلبان با هاشمی چگونه سال 84 کار دست شان داد؟! عباس عبدی می گوید: 18 سال قبل پس از اینکه هاشمی با احمدی نژاد به دور دوم انتخابات رفت، از هاشمی خواسته بود به خاطر احتمال رأی نیاوردن کنار برود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وی رفتن هاشمی و احمدی نژاد به دور دوم 1384 را اتفاقی نامیمون توصیف می کند و می نویسد: وقتی آقای هاشمی و احمدی نژاد برای انتخابات 3 تیر به دور دوم رفتند، با آقای عطریانفر که دسترسی به آقای هاشمی داشت صحبت کردم و پیشنهادی را دادم که مبتنی بر تحلیلی سیاسی بود قرار شد آن را مکتوب کنم که همان نامه خصوصی است.

او در این نامه نوشته بود: جناب آقای عطریانفر.

به پیوست تحلیل موردنظر تقدیم می شود، خدا کند که تحلیل حاضر غلط باشد، اما اگر درست باشد، قطعاً بدانید که در صورت تحقق، آقای هاشمی در مجمع تشخیص هم چندان کاره ای نخواهد بود و پس از این همه شکست، معلوم نخواهد بود که کاری از دستش برآید، در حالی که انصراف حداقل این حُسن را دارد که وی کماکان در مجمع هست، شاید ریاست جمهوری هم کس دیگری بیاید که به دلیل این انصراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی صداقتی اصلاح طلبان با هاشمی چگونه سال 84 کار دست شان داد؟!

بی صداقتی اصلاح طلبان با هاشمی چگونه سال 84 کار دست شان داد؟!