مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-07اجتماعي

جمع آوری دارو های بلااستفاده و امحاء اصولی آن ها طی یک ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، سیدحیدر محمدی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، از آغاز دومین پویش «دارو زباله نیست» خبر داده و آورده است: - رییس سازمان غذا و دارو با تاکید بر لزوم امحا اصولی دارو های بلااستفاده جهت حفظ محیط زیست، از جمع آوری دارو های مازاد با همکاری 158 داروخانه منتخب در تهران طی یک ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، سیدحیدر محمدی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، از آغاز دومین پویش دارو زباله نیست خبر داده و آورده است: هفته محیط زیست یادآور اهمیت حفاظت از محیط زیست و تاثیرات آن بر سلامت است.

بی شک یکی از چالش های جدی بشر در حال حاضر توجه ویژه در حفظ زیست بوم خود و به حداقل رساندن آسیب های وارده به آن است، از این رو ارتقای سلامت آب، خاک و هوا قطعا تاثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی موجودات دارد.

وی اظهارداشت: در صنعت داروسازی نیز، حفاظت از محیط زیست و استفاده بهینه از منابع طبیعی، یکی از مسائلی است که در دنیا حائز اهمیت است و برای به حداقل رساندن آلاینده های حاصل از تولید دارو ها تلاش های فراوانی صورت می گیرد؛ بنابراین با تلاش در جهت حفظ محیط زیست و کاهش تاثیرات منفی آن، می توانیم به سلامت بشر و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری دارو های بلااستفاده و امحاء اصولی آن ها طی یک ماه

جمع آوری دارو های بلااستفاده و امحاء اصولی آن ها طی یک ماه