مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-21پزشكي

«نارسایی شدید»، علت فوت نوزاد در بیمارستان شهریار


دانشگاه علوم پزشکی ایران با انتشار اطلاعیه ای علت فوت نوزاد حادثه بیمارستان امام سجاد(ع) را «نارسایی شدید در هنگام تولد» اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران با انتشار اطلاعیه ای علت فوت نوزاد حادثه بیمارستان امام سجاد(ع) را نارسایی شدید در هنگام تولد اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: یکم اردیبهشت امسال فوت یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد (ع) موجب رنجش خاطر بسیاری از هموطنان شد؛ بلافاصله بعد از این اتفاق با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران کمیته ای متشکل از معاون درمان، رییس دانشکده پزشکی، مدیران گروههای آموزشی کودکان و زنان و زایمان ، رییس و مدیر وقت بیمارستان، پزشکان و کارشناسان مقیم بیمارستان، مدیر بازرسی و شکایت دانشگاه و سایر ذیربطان تشکیل و پس از بررسی مقرر شد، پرونده به پزشکی قانونی ارجاع تا علت فوت نوزاد بررسی و نظر کارشناسی مشخص و اعلام شود.

بر این اساس به تازگی اداره پزشکی و قانونی شهرستان شهریار گزارشی را به دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان ارسال کرده که بر نارسایی شدید در هنگام تولد به عنوان علت فوت این نوزاد تاکید می کند.

در این گزارش گفته شده، با مطالعه گزارش معاینه جسد و نتایج آزمایش های آسیب شناسی و همچنین مندرجات پرونده بالینی مادر، علت فوت نارسایی شدید نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نارسایی شدید»، علت فوت نوزاد در بیمارستان شهریار

«نارسایی شدید»، علت فوت نوزاد در بیمارستان شهریار