مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-06اقتصادي

سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریال بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی


بنیاد مستضعفان طی 2 سال گذشته 10 هزار میلیارد ریال در زمینه محرومیت زدایی در بخش های عمرانی و اقتصادی این استان سرمایه گذاری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر سه شنبه در جلسه کارگروه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در تکاب، افزود: علاوه بر چالدران، تکاب و سردشت نیز جزو شهرهای هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انتخاب شدند که اقدامات بنیاد موجب افزایش شتاب رفع محرومیت در این شهرستان ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه تکاب نسبت به سایر شهرها از جمله شاهین دژ طرح های نیمه تمام بیشتری دارد، اظهار کرد: 800 میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در تکاب درحال اجراست که امیدواریم بنیاد مستضعفان عنایت بیشتری برای تکمیل آنها داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در راستای سرعت بخشیدن به توسعه مناطق محروم کشور در کنار دولت است، گفت: زیرساخت های شهری تکاب ضعیف است از این رو درخواست داریم بنیاد از منابع مالی خود جهت اجرای طرح های حوزه مدیریت شهری و خدمات رسانی به مردم اعتبار تخصیص دهد.

معتمدیان با بیان اینکه تکاب دورترین شهر آذربایجان غربی است که 280 کیلومتر با مرکز استان فاصله و جاده های غیر استاندارد و نامناسب دارد، ادامه داد: همه قطعه های محورهای مواصلاتی جنوب استان از میاندوآب تا تکاب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریال بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی

سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریال بنیاد مستضعفان در آذربایجان غربی