مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14فرهنگي

یادی از آهنگ خاطره انگیز بازهم مرغ سحر ؛ خواننده اش پزشک است (فیلم)


آهنگ بازهم مرغ سحر یک اثر موسیقایی خاطره ساز ویژه ماه رمضان بود که سال 1371 پس از تولید در صدا و سیمای مرکز فارس در برنامه های کودک و نوجوان شبکه یک سیما پخش شد.

- یادی از آهنگ خاطره انگیز بازهم مرغ سحر ؛ خواننده اش پزشک است (فیلم) آهنگ بازهم مرغ سحر یک اثر موسیقایی خاطره ساز ویژه ماه رمضان بود که سال 1371 پس از تولید در صدا و سیمای مرکز فارس در برنامه های کودک و نوجوان شبکه یک سیما پخش شد.

بازهم مرغ سحر یک اثر موسیقایی خاطره ساز ویژه ماه رمضان بود که سال 1371 پس از تولید در صدا و سیمای مرکز فارس در برنامه های کودک و نوجوان شبکه یک سیما پخش شد.

اثری با شعر احد ده بزرگی از شاعران ارزنده و پیشکسوت آیینی، آهنگسازی حمید بهبود آهنگساز قطعه سرود ماندگار بهمن خونین جاویدان .

خواننده باز هم مرغ سحر حسین زاهد که با شکل و شمایل موسیقی متفاوت تر از آنچه در آن سال ها به گوشمان رسیده بود، تبدیل به یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین نغمات مرتبط با لحظات ماه رمضان شد.

آهنگساز باز هم مرغ سحر: حمید بهبود، شعر: احد ده بزرگ، خواننده: حسین زاهد، ضبط شده در تلویزیون شیراز 1371 باز هم مرغ سحر بر سر منبر گل،دم به دم می خواند شعر جان پرور گلباز از مسجد شهر صوت قرآن آید،با نسیم سحری عطر ایمان آیدکودکان خوش سخن شب فراری شده باز،دیده را باز کنید شده هنگام نمازباز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از آهنگ خاطره انگیز بازهم مرغ سحر ؛ خواننده اش پزشک است (فیلم)

یادی از آهنگ خاطره انگیز بازهم مرغ سحر ؛ خواننده اش پزشک است (فیلم)