مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-15سياسي

کار فرهنگی محله محور راه مقابله با ناهنجاری ها


به گفته مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم، در مقابل کشف حجاب برنامه ریزی شده باید برخورد قضایی صورت گیرد و سپس با استفاده از بستر مساجد کار فرهنگی و محله محور انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همایش افتتاحیه قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب محله محور کانون های فرهنگی مساجد ظهر امروز در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

در این جلسه، احمد مقیمی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم در این جلسه با اشاره به مهم ترین رکن جهاد تبیین اظهار کرد: دشمن با نقشه و برنامه ریزی در زمینه کشف حجاب کار می کند، بنابراین باید در زمینه حجاب و عفاف با جهاد تبیین و گاهاََ برخود سلبی و قضایی ورود کرد.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی جبهه باطل که در طی سالیان بر ملت ایران وارد شد، گفت: در طول تاریخ سه موضع وجود داشت، کینه، تعصب، جهل و عدم آگاهی در جبهه باطل وجود داشت، ما باید برای مقابله با این جنگ فرهنگی تمام عیار در مقابل جبهه باطل مجهز به جهاد تبیین باشیم.

مقیمی با تأکید بر اینکه در جنگ فرهنگی باید با آگاهی و استفاده از تجربه دیگران وارد شد، افزود: دانستن تاریخ و شیوه معصومین و نحوه برخورد آنها  در زمان های مختلف و با دشمنان گوناگون، به ما کمک می کند تا بهتر کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی محله محور راه مقابله با ناهنجاری ها

کار فرهنگی محله محور راه مقابله با ناهنجاری ها