مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-08اقتصادي

وجود نگران کننده ریزگرد در استان مازندران


مدیرکل پایش فراگیر سازمان محیط زیست کشور با اعلام اینکه در استان های شمالی به خصوص مازندران ریزگرد وجود دارد، گفت: بیش از پنج میلیون هکتار منشاء ریزگرد داخلی و بالای 270 میلیون هکتار کانون ریزگرد خارجی متاثر در کشور داریم و همه این ها نشان می دهد که شرایط .

- ایسنا/مازندران مدیرکل پایش فراگیر سازمان محیط زیست کشور با اعلام اینکه در استان های شمالی به خصوص مازندران ریزگرد وجود دارد، گفت: بیش از پنج میلیون هکتار منشاء ریزگرد داخلی و بالای 270 میلیون هکتار کانون ریزگرد خارجی متاثر در کشور داریم و همه این ها نشان می دهد که شرایط کشور ما از شرایط نرمال محیط زیستی گذشته است.

احمد طاهری امروز در همایش هم اندیشی صنعت، معدن و محیط زیست که در ساری برگزار شد با بیان اینکه مازندران را استانی با یک الگوی محیط زیستی و با تفرجگاه های زیاد و ذخایر پوشش گیاهی ارزشمند می شناسند، اظهار کرد: وقتی صحبت از صنعت می شود ملاحظات ما خیلی بیشتر است.

وی تعامل بین صنعت و محیط زیست در مازندران را یک الزام غیر قابل انکار دانست و گفت: با توجه به اینکه درسطح کلان کشور نیاز ضروری به تولید داخل داریم باید به سمت توسعه همراه با حفظ محیط زیست حرکت کنیم.

مدیرکل پایش فراگیر سازمان محیط زیست کشور گفت: سالیانه تنها 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نگران کننده ریزگرد در استان مازندران

وجود نگران کننده ریزگرد در استان مازندران