مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-13اقتصادي

زمین برای مناطق فاقد کتابخانه تامین شود


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: مناطق فاقد کتابخانه در همدان را باید مورد بررسی قرار داد و زمین مناسب تأمین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‎ مهر ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در کتابخانه ها در چند سال اخیر انجام شده است اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و توجه به اوقات فراغت، برنامه ریزی بسیار حائز اهمیت است و همه دستگاه ها باید با تمام امکانات به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی زیرساخت های خوبی در مناطق شهری و روستایی فراهم کردند افزود: با تولید محتوای مناسب و اطلاع رسانی، می توان اوقات فراغت خوبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرد تا فرزندان خود را با کتاب انس دهیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به اینکه ورود کتابخانه های عمومی به حوزه کسب و کار اقدام خوب و خلاقانه ای است تصریح کرد: در این راه همکاری با فنی و حرفه ای نیز می تواند راهگشا باشد و به تأمین نیروی انسانی ماهر کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام برنامه ها جامعه هدف و برنامه جامع را باید در نظر گرفت ادامه داد: در پارک ها و مناطق پررفت و آمد برنامه های کتابخوانی در نظر گرفته شود تا از فصل تابستان به نحو مطلوبی بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین برای مناطق فاقد کتابخانه تامین شود

زمین برای مناطق فاقد کتابخانه تامین شود