مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-11دانش

اولین دوره استعدادیابی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد


اولین دوره توانمندسازی و استعدادیابی ورزشی (ویژه دبیران و مربیان تربیت بدنی مدارس سما استان تهران) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

- اولین دوره توانمندسازی و استعدادیابی ورزشی (ویژه دبیران و مربیان تربیت بدنی مدارس سما استان تهران) در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی علی نژاد مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در اولین دوره توانمندسازی و استعدادیابی ورزشی (ویژه دبیران و مربیان تربیت بدنی مدارس سما استان تهران)، این دوره را اتفاق تاریخی دانست و گفت: موضوع استعدادیابی بحث مهمی در مسیر حرکت هر ورزشکار است و اگر استعدادها به وقت و به درستی شناسایی شود، میان بری برای ورزش قهرمانی و مانع اتلاف عمر و منابع جوانان است.

وی استعدادیابی را یکی از حلقه های مفقوده ورزش کشور عنوان کرد و افزود: علی رغم تمام زحمات انجام شده، بحث استعدادیابی ورزشی یکی از حلقه های مفقوده این حوزه است که در این حوزه اتفاق چندانی رخ نداده است چراکه حلقه های زنجیره ارزش به هم وصل نیست.

از آنجا که سن استعداد 9 تا حداکثر 17 سالگی است و این سن مربوط به مقطع دانش آموزی است، استعدادیابی باید در مدرسه اتفاق بیافتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره استعدادیابی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

اولین دوره استعدادیابی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد